loading...
کار بیکاری
معین بازدید : 5 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

خرید آموزش سخت افزار کامپیوتر و مونتاژ قطعات

خرید آموزش سخت افزار کامپیوتر و مونتاژ قطعات

 

خرید آموزش سخت افزار کامپیوتر و مونتاژ قطعات – آیا دوست دارید تا از این پس خودتان کامپیوتر شخصیتان را اسمبل و مونتاژ کنید؟ آیا دوست دارید تا عیب یابی کامپیوترتان را از این پس خودتان انجام دهید.؟ ما امروز برای شما مجموعه ای آموزشی در نظر گرفته ایم که بوسیله آن می توانید آموزش کاملی درباره سخت افزار کامپیوتر ببینید و همچنین نکاتی بسیار مهم درباره عیب یابی کامپیوتر را به شما اموزش می دهیم.در این مجموعه بی نظیر شما با قطعات مختلف کامپیوتر آشنا می شوید و انواع مختلف مادربرد را به شما معرفی می کنیم. در قسمت بعدی نحوه نصب انواع قطعات  کامپیوتری  را فرا خواهید گرفت.

آموزش سخت افزار و مونتاژ کامپیوتر فوق یکی از کاملترین مجموعه های موجود در بازار است.

 

خرید آموزش سخت افزار کامپیوتر و مونتاژ قطعات

در مرحله بعد عیب یابی انواع قطعات کامپیوتری را فرا خواهید گرفت و نکاتی بسیار مهم درباره تعمیرات را آموزش می بینید.شما با خرید آموزش سخت افزار کامپیوتر می توانید نکات بسیار مهم و ضرووی را فرا گرفته که از هر کدام  در زمان خود به صورت کاربردی می توان استفاده کرد.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی مجموعه فوق را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت کرده و بعد از رسیدن کالا وجه آنرا به مامور پست تحویل دهید.این آموزش به صورت کاملا تصویری و با کیفیت بالا به شما عزیزان ارائه می شود.

زبان آموزش مورد نظر به صورت فارسی بوده و  به ثورت قدم به قدم و کاملا حرفه ای هم عیب یابی را به شما می آموزد و هم نحوه مونتاژ صحیح قطعات را.پس اگر دوست دارید تا در این زمینه به مهارت بالایی دست یابید همین الان اقدام به تهیه این مجموعه آموزشی کنید.

 

 

 

خرید آموزش سخت افزار کامپیوتر و مونتاژ قطعات توسط 21 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:

٬ , , , , , , , ,

==========================================================

خرید اینترنتی آموزش اینترنت

خرید اینترنتی آموزش اینترنت

خرید اینترنتی آموزش اینترنت – آیا دوست دارید یک بار برای همیشه با یک آموزش کامل و اصولی تمامی نکات لازم کار با اینترنت را فرا بگیرید؟ ما امروز برای شما علاقه مندان به یادگیری اینترنت مجموعه ای بی نظیر را آماده کرده ایم که بوسیله آن می توانید مهارت های لازم در زمینه اینترنت را کسب نمایید.آموزش اینترنت  فوق کاملا به زبان فارسی بوده و به صورت اصولی تمامی موارد لازم را به شما آموزش خواهد داد.شما در این اموزش با مباحث همچون:

آموزش نرم افزار اینترنتی اکسپلورر که به عنوان یک مرورگر اینترنتی به حساب می آید.

آموزش نرم افزار outlook express   به صورت کامل

نحوه اتصال به اینترنت به طرق مختلف

سرچ کردن مطلب مورد نظر در اینترنت

ساختن اکانت ایمیل

نحوه چک کردن ایمیل ها و فرستادن ایمیل

و….

 

 

خرید اینترنتی آموزش اینترنت

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به دنیای اینترنت این آموزش بسیار کاربردی را قرار داده ایم و براحتی می توانید همین الان با کلیک  بروی دکمه خرید پستی  سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

وابسته شدن تمامی فعّالیت‌های بشر به اینترنت در مقیاسی بسیار عظیم و در زمانی چنین کوتاه، حکایت از آغاز یک دوران تاریخیِ نوین در عرصه‌های گوناگون علوم، فن‌ّآوری، و به خصوص در نحوه تفکّر انسان دارد.شواهد زیادی در دست است که از آنچه اینترنت برای بشر خواهد ساخت و خواهد کرد، تنها مقدار بسیار اندکی به واقعیت درآمده‌است. اینترنت سامانه ای جهانی از شبکه‌های رایانه ای بهم پیوسته است که از پروتکل TCP/IP برای ارتباط با یکدیگر استفاده می‌نمایند. به عبارت دیگر اینترنت، شبکه شبکه هاست که از میلیون‌ها شبکه خصوصی،عمومی،دانشگاهی،تجاری و دولتی در اندازه‌های محلی و کوچک تا جهانی و بسیار بزرگ تشکیل شده است که با آرایه وسیعی از فناوریهای الکترونیکی و نوری به هم متصل گشته اند. اینترنت در برگیرنده منابع اطلاعاتی و خدمات گسترده ایست که برجسته‌ترین آنها وب جهان‌گستر(به انگلیسی: World Wide Web) و پست الکترونیکی می باشند.

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش اینترنت توسط 21 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , ,

=======================================================

خرید آموزش زبان انگلیسی پاسپورت

خرید آموزش زبان انگلیسی پاسپورت

 

خرید آموزش زبان انگلیسی پاسپورت – همانطور که می دانید برای یادگیری زبان انگلیسی راه های گوناگونی وجود دارد.مجموعه ها و متد های مختلفی نیز در این زمینه در بازار وجود دارند که هر کدام خصوصیات مربوط به خود را دارا می باشد.ما امروز برای شما علاقه مندان به اموزش زبان  انگلیسی می خواهیم مجموعه ای بسیار بی نظیر را معرفی نماییم.آموزش زبان پاسپورت نام محصول مورد نظر ما می باشد.شما بوسیله این متد جدید قادر خواهید بود تا به ۲۵ زبان زنده دنیا مسلط شوید.از مهمترین خصوصیت این اموزش ساده و روان بودن آن می باشد.

شما با نرم افزار Passport to 35 Languages  که محصولی از شرکتی آمریکایی است می توانید خیلی زود در خود تحولی عظیم ایجاد کنید.کافیست تا یک بار هم از این متد برای اموزش زبان انگلیسی استفاده نمایید.قطعا اگر از متدهایی دیگر تا به حال استفاده می کردید با خرید و استفاده این محصول تفاوت و سطح  بالای آنرا حس خواهید کرد.

مطمئنا یادگیری یک زبان تازه هیچگاه به این سادگی نبوده است! این نرم افزار جامع آموزشی که بر پایه آسان دیدن، شنیدن و گفتن و تکرار کردن است و با تمرینات متعدد برای هر یک از زبان های زنده دنیا توانسته یادگیری هر یک از ۳۵ زبان تحت آموزش خود را مهیج و لذتبخش و آسان کند !

خرید آموزش زبان انگلیسی پاسپورت

شیوه آموزش به گونه ایست که زبان آموز سریعا در درک شفاهی و نوشتاری در هر یک از زبان ها پیشرفت خواهد کرد چرا که به صورت طبقه بندی شده با شروع از لغات و همزمان با آموزش لغات، آموزش مکالمه و در کنار آنها گرامر و اصول فرهنگی و زبان شناختی زبان مرجع و همچنین تمرینات متعدد و درخواست از زبان آموز برای تکرار توسط Headset که نرم افزار در تمرین همانند یک معلم خانگی باید جواب شمارا بشنود تا شما را برای تمرین بعد آماده کند.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان امکان خرید این مجموعه را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

شما توسط این نرم افزار قدرتمند می توانید بعد از مدت بسیار کوتاهی به زبان زیر تسلط یابید:

انگلیسی بریتانیایی، انگلیسی امریکایی، فرانسوی، آلمانی، ترکی ، روسی، فارسی، اسپانیایی، هلندی، ایتالیایی، پرتغالی،عربی، هندی، بلغاری، چینی ، ژاپنی، چک، دانمارکی، یونانی، هبری، مجاری، ایرلندی، کره ای، نروژی، لهستانی، رومانیایی،سواحیلی، سوئدی، فیلیپینی، تایلندی، اکراینی، ویتنامی، اندونزیایی، استونیایی و ناتالی!

 

 

خرید آموزش زبان انگلیسی پاسپورت توسط 28 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , ,

====================================================

خرید اینترنتی دیکشنری موبایل

خرید اینترنتی دیکشنری موبایل

 

خرید اینترنتی دیکشنری موبایل  همیشه برای زبان آموزان داشتن یک دیکشنری بسیار قدرتمند لازم و ضروری بوده است و همین امر موجب شده تا در بازار شاهد انواع و اقسام دیکشنری های مختلفی باشیم.امروز ما برای شما علاقه مندان یک مجموعه دیکشنری بسیار پیشرفته مخصوص موبایل اماده کرده ایم که در واقع نسخه موبایلی بوده و بروی گوشیتان نصب می شود.از این پس همراه خود می توانید بهترین دیکشنری های دنیا را داشته باشدی و هر زمان که نیاز داشتید با خیال راحت از آنها استفاده  نمایید.

مجموعه ۱۰۰ دیکشنری موبایل قابل اجرا بروی تمامی گوشی های موبایل بوده و قابلیت ترجمه انواع متن های عمومی و تخصصی را دارا می باشد.همچنین این دیکشنری قابلیت ترجمه به ۲۰ زبان دنیا را دارا بوده و زبان هایی همچون انگلیسی -فارسی-آلمانی-فرانسوی جز ان می باشند.

 

 

خرید اینترنتی دیکشنری موبایل


این نرم افزار بروی تمامی گوشی هایی با سیستم عامل های زیر قابل اجرا می باشد:
Java – Symbian series 60 v1 – v2 – v3
Symbian os 6 – 7.1 – 8.1 – 9.1 – 9.2
UIQ 2 – UIQ3
Symbian S80 – Symbian S90
Pocket pc – Windoes Mobile – Palm OS

شما برای خرید دیکشنری فوق می توانید همین الان از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ اقدام به خرید نمایید و با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد  از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

ما سعی کرده ایم تا بهترین دیکشنری های موبایل را در یک مجموعه کامل برای شما عزیزان جمع اوری کرده و به صورت یکجا با قیمتی مناسب ارسال نماییم.همین الان می توانید در هر کجای ایران که هستید اقدام به خرید این مجموعه ارزشمند نموده و بعد ازدریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

 

خرید اینترنتی دیکشنری موبایل توسط 39 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , ,

 

=====================================================

 

خرید اینترنتی آموزش جامع icdl

خرید اینترنتی آموزش جامع icdl

 

خرید اینترنتی آموزش جامع icdl -آیا دوست دارید تا در مهارت های اصلی کامپیوتر شما هم حرفی برای گفتن داشته باشید؟ آیا دوست دارید تا از این پس رفع مشکلات و نیاز های کامپیوتری خودتان را توسط خود حل نمایید؟ راجع به مهارت های icdl چیزی شنیده اید؟ امروز در یک مجموعه آموزشی منحصر به فرد قصد داریم تا به شما علاقه مندان مهارت های icdl که به صورت جهانی هم می باشد آموزش دهیم.این مجموعه در ۵ بخش تدوین شده است و در هر قسمت شما مهارتی بسیار کاربردی را فرا خواهید گرفت.آموزش icdl امروزه یکی از نیاز های هر کاربر اینترنت می باشد و چه بهتر که از همین الان به فکر اموختن انها باشید.شما در این مجموعه مفاهیم اولیه آی تی را فرا خواهید گرفت و اموزش کار با اینترنتی را به صورت حرفه ای خواهید اموخت.نحوه استفاده از کامپیوتر و نکات ریز  و درشت ان را اموزش می بینید و همچنین با نرم افزار های مختلف و کاربری آشنا خواهید شد.

 

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان امکان خرید پستی آموزش icdl  را فراهم کرده ایم و براحتی همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.همانطور که گفتیم این مجموعه شامل ۵ قسمت مهم می باشد.شما در بخش اول راجع به مفاهیم آی تی  و مفهوم icdl و کاربرد های ان خواهید اموخت.

 

خرید اینترنتی آموزش جامع icdl

در بخش دوم توانایی به کار گرفتن کامپیوتر و پرونده ها را به صورت کلی خواهید اموخت.کار با دسکتاب و کار با پوشه ها و گزینه های استارت منو و …. همگی جز این بخش می باشند.

 در بخش سوم شما آشنایی کاملی با انواع پوشه ها و نحوه تولید و مدیریت انها خواهید دید و همچنین با جستجو گر ویندوز آشنا خواهید شد.و با برنامه ورد پد نیز آشنایی خواهید یافت. در این بخش هر انچه که بخواهید از زیر و بم کامپیوتر به شما اموزش داده می شود.
در بخش چهارم آموزش icdl  شما با نرم افزار های مشاهده وب اشنا می شوید و نحوه به کار گیری و مدیریت انها را خواهید اموخت.
 در بخش پنجم هم نحوه به کار گیری و استفاده کاربردی از نرم افزار های اینترنت را خواهید اموخت.
اکنون پس از گذراندن این ۵ مرحله می توان گفت شما به یک کاربر حرفه ای تبدیل شده اید و از پس مشکلات خود بر خواهید امد.

 

خرید اینترنتی آموزش جامع icdl توسط 41 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 4
  • بازدید کلی : 36