loading...
کار بیکاری
معین بازدید : 0 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

خرید مستند شکوه تخت جمشید

خرید مستند شکوه تخت جمشید

 

آیا شما هم دوست دارید بدانید که تخت جمشید قبل از حمله مغول ها چه شکلی بوده است؟آیا دوست دارید تا شکوه تخت جمشید را مشاهده کنید؟امروز با یک مستند زیبا در باره تخت جمشید در خدمت شما عزیزان هستیم.در این مستند زیبا ابتدا به صورت سه بعدی و بسیار دقیق به شبیه سازی تخت جمشید پرداخته شده است و در نهایت شما شاهد شبیه ساز این اثر باستانی خواهید بود.در این بازسازی سه بعدی همه چیز انقدر دقیق روی می دهد که گویی قبلا از این بنا عکسی موجود بوده و می دانسته اند که چه شکلی است.

نیمی از این مستند متکی بر تصویر سازی دیجیتال بوده و شما را به زیبایی به سفری تاریخی خواهد برد .گویی که الان خود شما در آن لحظه تاریخی قرار گرفته اید.از کاخ های باز سازی شده در این مستند الان تنها یک یا چند ستون باقی مانده است و همین باعث شده است تا این اثر در ابتدای ورد سر و صدای زیادی ایجادکرده و طرفداران و علاقه مندان زیادی را به خود جلب نماید.

 

خرید مستند شکوه تخت جمشید

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی مستند شکوه تخت جمشید را برای شما عزیزان فراهم اورده ایم و  براحتی می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

اوج شکوه و زیبایی که باعث غرور و افتخار هر ایرانی است را می توان در کاخ های تخت جمشید مشاهده کرد.

   

خرید مستند شکوه تخت جمشید توسط 32 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:

٬ , , , , ,

===============================================

خرید اینترنتی مستند دیوار چین

خرید اینترنتی مستند دیوار چین

 

حتما تا به حال نام دیوار چین به گوشتان خورده است.دیوار چین بلند ترین دیوار جهان است.این اثر تاریخی در سال ۱۹۸۷ توسط یونسکو  جز اثار تاریخی دنیا قرار گرفت.این اثر تاریخی هر ساله توریست های بسیاری را به سمت خود می کشاند.ما امروز در مستند دیوار چین قصد داریم تا زیبا ترین و خاص ترین قسمت های این مجموعه را برای شما به نمایش بگذاریم.طول دیوار چین  ۶۷۰۰ کیلومتر بوده و مانند یک اژده های ظیم از صحرا ها و بیابان ها و جنگل ها گذر کرده است.

قدمت این اثر به ۲۷۰۰ سال پیش باز می گردد و هم اکنون بر اثر گذشت زمان قسمت هایی از ان در حال نابودی می باشد.این اثر تنها ساخته دست بشر بوده که حتی اگر از جو زمین هم که خارج شویم می توانیم ان را ببینیم.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید مستند  فوق را برای شما علاقه مندان به صورت خرید پستی فراهم آورده ایم و براحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.مستند دیوار چین شما را به سفری پر رمز و راز به سرزمین اژده ها خواهد برد.این دیوار در طول سال ها مانند یک دز دفاعی بسیار محکم در مقابل حملات دشمنان بوده است.

 

خرید اینترنتی مستند دیوار چین

افسانه های زیادی درباره این اثر تاریخی وجود دارد اما یکی از زیبا ترین و غم انگیز ترین این افسانه ها بدین صورت است که:

درباره فروریختن بخشی از دیوار به خاطر “منگ چیانگنو” است.وی پس از کشته شدن شوهرش در حین ساخت این دیوار، در غم او بسیار گریست و پس از آن سرگذشت تلخ و غم انگیزی پیدا کرد. این داستان در کتاب‌ها و ترانه‌های عامیانه و اپراهای قدیمی نقل شده است و در میان مردم چین، بسیار مشهور است.

 با خرید مستند فوق  هم اطلاعات خود درباره این اثر تاریخی را افزایش خواهید داد و هم مجموعه ای بسیار زیبا و تماشایی را خواهید دید که حتما برایتان جذاب خواهد بود.

 

 

خرید اینترنتی مستند دیوار چین توسط 40 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , ,

 

======================================================

مستند عجایب هفت گانه

مستند عجایب هفت گانه

 

آیا با عجایب هفت گانه جهان آشنا هستید؟ آیا می دانید این عجایب در کجای دنیا و در کدام کشور ها واقع شده اند؟امروز می خواهیم در یک مجموعه با نام مستند عجایب هفت گانه به شما تمام این مکان ها را نشان دهیم و شما را با این زیبایی ها بیشتر آشنا کنیم.

در زیر لیست از این مکان های عجیب تهیه کرده ایم:

۱- معبد آرتمیس در افوسوس (ترکیه )۲- مجسمه زئوس ۳- مقبره هالیکارناسوس در ترکیه ۴- فانوس الکساندریا ۵- مجسمه عظیم الجسه رودس در یونان ۶- باغهای معلق بابل در عراق ۷- اهرام مصر (هرم خوفو)

با خرید مستند فوق و تماشای ان خواهید دید که این مکان ها هر کدام دارای خصوصیات منحصر به فردی بوده اند و به همین خاطر در این لیست قرار گرفته اند.مثلا معبد آرتمیس که در ترکیه واقع شده است دارای ۱۰۰ ستون مرمری می باشد که هر کدام دارای ارتفاع ۱۵ متری هستند.بنای فوق در ۶۰۰ سال قبل از میلاد ساخته شده است و خدود ۵۵۰ سال قبل از میلاد نیز در آتش سوخته شد.

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه را برای شما علاقه مندان فراهم اورده است و براحتی می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازیزد.

 

مستند عجایب هفت گانه

درباره  مجسمه رئوس نیز باید بدانید که این مجموعه به عنوان خدای یونان در المپیا به عنوان یکی از عظیم ترین مجسمه های جهان به شمار می رود.این اثر نیز در ۴۵۰ سال قبل از میلاد ساخته شد.بدن این مجسمه از عاج فیل ساخته شده است و ردا و ریش ان از طلا.این اثر ارتفاعش چنان بود که با سقف معبد زئوس برخورد می کرد . فیدیاس با این کار می خواست اقتدار و نیرومندی زئوس را نشان دهد.

 مستند عجایب هفت گانه شما را به نقاطی خواهد برد که تاکنون حتی انجا را در عکس ها هم مشاهده نکرده اید.سفری پر از رمز و راز و هیجان را با تماشای این مستند زیبا دنبال خواهید کرد.

 

 
مستند عجایب هفت گانه توسط 21 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5

 



برچسب:
٬ , , , , , , , ,

 

=====================================================

خرید مستند دعواهای خیابانی

خرید مستند دعواهای خیابانی

 

خرید مستند دعواهای خیابانی همانطور که از نام این محصول مشخص است برای اولین بار درباره دعواهای که بین مردم در کوچه و خیابان صورت می گیرد مستندی زیبا و مهیج ساخته شده است.در این مستند زیبا شما صحنه هایی واقعی از دعواهای خیابانی را مشاهده خواهید کرد.ما نیز بر ان شدیم برای علاقه مندان به تماشای چنین مستند هایی این محصول را در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ تهیه کرده و برای شما  علاقه مندان به صورت خرید پستی قرار دهیم.مستند دعواهای خیابانی می تواند ساعت ها شما را مشغول خود کند و هیجانی کاملا واقعی را تجربه نمایید.

کیفیت این فیلم مستند بسیار عالی بوده و در تصاویر و صحنه های ان هیچ گونه دخل و تصرفی صورت نگرفته است و هر انچه که می بینید کاملا واقعی می باشد.

 

خرید اینترنتی مستند دعواهای خیابانی

در ایبن مستند زیبا شما شاهد صحنه های کاملا واقعی هستید که دیدن ان به هیچ وجه برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود.صحنه های درگیری و مبارزه های خیابانی که پر از خشونت و زد و خورد می باشد.ما سعی کرده ایم در مارکت سنتر ۲۴ یکی از مهیج و منحصر به فردترین مستند ها را که کمتر جایی نمونه ان وجود دارد را برای شما عزیزان در نظر بگیریم.همین الان می توانید این مستند بی نظیر را از طریق خرید اینترنتی سفارش دهید و بعد از چند روز در هر کجای ایران که باشید انرا دریافت نمایید.

ما سعی کرده ایم با بالاترین کیفیت موجود این مستند را تقدیم شما بینندگان نماییم.حتما دقت نمایید که در هنگام تماشای این مستند کودکان با شما همراه نباشند چرا که ممکن است از دیدن چنین صحنه هایی بعدا الگو برداری کرده و موجبات پرخاشگری در رفتار و کردار آینده انها شود.

 

 

 

 

خرید مستند دعواهای خیابانی توسط 35 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , ,

=========================================================

خرید مستند حجاب

خرید مستند حجاب

 

یکی از مشکلات جامع امروز ما مساله حجاب است.به راستی که حجاب امروز به یکی از بحث بر انگیز ترین مساله ها در جامع ما مبدل شده است.بر آن شدیم تا یک مستند بسیار زیبا درباره حجاب تهیه و در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قرار دهیم تا علاقه مندان به آن بتوانند هر زمان که خواستند آن را خرید نمایند.مستند حجاب یکی از جنجالی ترین کا  هایی بود که این اواخر تولید و پخش شد.در این فیلم شما انواع و اقسام حجاب هایی که در جامعه ما شکل گرفته است را خواهید.مصاحبه با دختران بد حجاب و همچنین کسانی که اصلا برایشان حجاب اهمیتی ندارد را خواهید دید.

در این مستند به بررسی آسیب های رسیده به دخترانی که حجاب را رعایت نمی کردند نیز می پردازیم.شما با خرید مستند حجاب شاهد صحنه های بحث بر انگیزی خواهید بود که تا به حال از تلویزیون دولتی پخش نشده است.در این فیلم نظر اجتماع و عموم مردم را در مورد حجاب خواهیم شنید و مخالفان و موافقان طرح حجاب به بحث با یکدیگر خواهند پرداخت.

 

ما در فروشگاه مارکت سنتر امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم آورده ایم .شما براحتی می توانید برای خرید مستند فوق با ثبت سفارش ابتدا کالا را دریافت کرده و سپس وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

مستند دختران اخر الزمان نام دیگر این مجموعه می باشد چرا که طبق روایات مختلف داریم که در نزدکی اخر الزمان حجاب دختران و پسران به گونه های مختلف تغییر می کند.

  

خرید مستند حجاب توسط 14 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , ,

=======================================================

مستند آسیب شناسی مداحی

مستند آسیب شناسی مداحی

 

در مستندی که امروز برای شما عزیزان تدارک دیده ایم می خواهیم به بحث آسیب شناسی مداحی بپردازیم.امروزه دیگر به مانند قدیم عزاداری ها برگزار نمی شود و بسیاری از آیین قدیم به فراموشی سپرده شده و رسم و آیین های جدید جایگزین ان شده اند.اما این رسوم جدید به نوعی باعث به ابتذال کشیدن مراسم عزاداری شده و منتقدان زیادی نیز دارد.مثلا مواردی همچون برهنگی در مجالس سینه زنی و خود رزنی و قمه زنی و آسیب رساندن به خود همچنین استفاده از آلات موسیقی در این مجالس و یا استفاده مداحان از موسیقی های غربی و مبتذل و همچنین کفر گویی و استفاده از اشعار نا مناسب در توصیف ائمه همه و همه باعث شده اند تا دیگر شاهد ان مراسم های عرفانی قدیم نباشیم و به نوعی گویی فرهنگ ابتذال در این مجالس هم توانسته رخنه نماید.

 

مستند آسیب شناسی مداحی

مستند آسیب شناسی مداحی یکی از معدود اثر هایی است که در این باره به بحث و گفتگو وریشه یابی می پردازد. در این مستند به دنبال راه هایی برای آفت زدایی از مراسم عزاداری هستیم .فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه را برای شما علاقه مندان فراهم آورده است و براحتی می توانید سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

با دیدن این مستند شاید شما هم به فکر فرو روید و از خود بپرسید که چرا و چگونه به این جا رسیده ایم که در مراسم عزاداری  بزرگ مرد عاشورا نیز حرکاتی دیده می شود که هیچگاه با نفس مراسم و هدف این عزاداری ها همسو  نبوده و همین تضادها باعث دوگانگی و بعضا ایجاد شبهاتی خواهد شد که اگر هر چه زودتر جلوی این مراسمات انحرافی گرفته نشود اثرات بسیار جبران ناپذیری را در جامعه شاهد خواهیم بود.

 

مستند آسیب شناسی مداحی توسط 17 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , ,

===============================================

خرید اینترنتی مستند دماغ ایرانی

خرید اینترنتی مستند دماغ ایرانی

 

خرید اینترنتی مستند دماغ ایرانی براستی تا به حال به این مورد توجه کرده اید که امروزه تقریبا اکثر جوان های ما معضلی به نام دماغ دارند.دماغی که تا دیروز کسی به ان توجهی نمی کرد امروز به مشکلی بزرگ برای خیلی ها تبدیل شده است.ما امروز در مارکت سنتر ۲۴ شما عزیزان را دعوت می کنیم تا این مستند زیبا را تماشا کنید.شما در این مستند  مصاحبه افراد را قبل و بعد از عمل خواهید دید.فیلم ساز ما به همه جا سرک می کشد تا جواب سوال های خود را بیابد از دبیرستان دخترانه گرفته تا بیمارستان ها و مکان های تفریحی و…

مستند دماغ به سبک ایرانی یکی از محصولاتی است که با ورود خود به بازار جنجال های زیادی را در بر داشت و چالش های بسیاری را نیز بوجود اورد.

اگر علاقه مند به خرید مستند فوق هستید می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن از طریق دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

مارکت سنتر ۲۴ همیشه بهترین ها را برای شما عزیزان به ارمغان می اورد.

 

خرید اینترنتی مستند دماغ ایرانی

 

مارکت سنتر ۲۴ این مستند زیبا و مهیج را به همه علاقه مندان به دیدن ان از طریق خرید اینترنتی تقدیم می کند.کافیست تا در هر کجای این سرزمین که هستید فقط بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.این مستند  درباره  معظل دماغ در ایران بحث می کند که چرا به یک باره این موضوع اینقدر برای یک جوان ایرانی مهم شده است که حاضر است از هر کاری کند تا دماغ خود را عمل کند و اصلا به عواقب بعد از ان و خطر هایی که می تواند به دنبال داشته باشد فکر نمی کنند.

 

 

خرید اینترنتی مستند دماغ ایرانی توسط 78 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 40